2011-08-22

Platsen där jag ska bo

DSC_0045DSC_0046DSC_0047DSC_0048DSC_0050DSC_0051DSC_0049

Jag har packat upp allt och fått lite ordning på saker och ting nu. Det behövs fortfarande lite fler textilier, tavlor och lite så men annars så börjar hemtrevnadskänslan att infinna sig något sånär.
Ni kan ju se hur otroligt fin och snygg min nya dator är. :) Den är så sjukt trevlig att använda, skriva på och allt sånt. Underbart underbart! Vimpeln i fönstret sydde jag när jag var hemma nu, jag är nöjd med resultatet. Det är så sällan jag syr grejer så jag måste säga att jag är vansinnigt stolt! :) Nu är det en halvtimme kvar till uppropet!! Ah, man får lite fjärilar i magen! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Så fint, och efter vår loppistur kommer det bar bli finare<3 Bra att du har fått in vimpelsnitsen för snart måste vi sätta oss ner en helg och sy 50 meter vimpel minst. Puss