2011-08-14

Flytta

earthquake.
(klicka)

Jag är precis just nu i Västerås men imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och packar samman mitt pick och mitt pack, för att dra ner en sväng till Linköping. På fredag är planen att ta sig upp till Bollnäs och nästa måndag börjar skolan!!! Så spännande!
Idag har jag köpt en imac, så när jag kommer upp dit kommer jag ha en fungerande dator, vilket känns mycket bra. Då kommer jag dessutom kunna göra film och spela in saker, photoshoppa bilder etc etc. De kreativa möjligheterna kommer vara brutalt mycket bättre än de är nu. Ni får helt enkelt hänga på via bloggen så får vi se hur det utvecklas... ! :) //E

2 kommentarer:

maohlin sa...

Yay, lycka till med skolan. Så himla kul att du kom in :)

julia. sa...

åh! vad konstigt, jag skall också till bollnäs på torsdag/fredag faktiskt, vi skall häma vår nya valp <3. och förlåt om jag har missat detta, men vad är det du skall läsa? spännande!!

och jag vill jättegärna önska något! :)

vilken är din favoritbok och varför?
varför är skogen så fin?
vilket är ditt bästa gömställe?