2011-08-20

Ovant och spännande


(klicka)

Det här är mitt första blogginlägg från min nya, jättefina iMac. Det känns SÅ skönt att ha en fungerande dator igen, vilket jag inte haft på mer än ett halvår. Det känns lite ovant och spännande. ;)
Något annat som känns ovant och spännande är att sitta på mitt rum på folkhögskolan!! Vi kom hit idag, på eftermiddagen. Jag och Max, alltså. Vi hittade våra nycklar och letade upp våra rum. Sedan fick vi bära och bära alla grejer, packa upp och packa in. JÖSSES vad trött man blir. Nu sitter vi här och nördar vid varsin äppel-dator och är så trötta så hälften faktiskt vore mer än nog.
Men åh vad jag känner mig inspirerad nu!! YAY! //E

3 kommentarer:

Linda sa...

åh. ni är framme, vad fint. och du har din dator!!!!! hoppas första skoldagen imorgon känns toppen, bolnäs alltså. (:

Emma sa...

Ja det hade varit bra allt! Men jag har i alla fall en Mac-Micke som ska hjälpa mig :)

maohlin sa...

Åh vad roligt :)