2011-08-17



(klicka)

Jag är seeeeg. Inte bra. Har inte ens kommit igång med allt jobb jag måste göra idag med att packa och organisera. Vill bara att det ska vara lördag och att jag redan är klar med allt och sitter i bilen påväg till Max och till Bollnäs. Ser fram emot när jag packat in allting klart i mitt rum och fått det lite mysigt och ställt upp min imac (!!!). MEN dit kommer man, så småningom, nu gäller det bara att få ordning. Så nu ska jag sluta blogga och gå ifrån datorn. Jag ska inte fortsätta skriva på det här inlägget bara för att fördriva tiden lite till. Det här inlägget handlar ju knappt om något ändå. Så det behövs ju inte ens en endaste liten liten rad till med nonsens. Okej okej. Jag går nu. //E

1 kommentar:

julia. sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

jag ser fram emot ditt svar! :)