2011-03-24

Tänk om man hade ett litet hus..

utflykt med olle 026
... som var litet och fint som det här?
utflykt med olle 028
.. och låg på en färgglad liten gata som den här!
utflykt med olle 027

Igår gick jag en promenad och bekantade mig lite med mitt närområde. Sånnahär söta, små färglada hus ligger det i närheten där vi bor. Himla fina, tyckte jag. Så skulle man kunna bo ett litet tag.

Nu har jag varit på friskis och svettats! Najs, har verkligen kommit igång nu. Gillar't! Nu ska jag åka och ledsaga och sådär. Tjingeling! //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Jag vill ha hus snart, ett riktigt hus som jag kan fylla med loppisfynd, släp och barn. ÅÅh. Längtet.

Emma sa...

Hemma på min gata i staan.. :)

Fredrik P och F sa...

Det var väl inte litet! Tvåvåningars jöh.

Mia sa...

Det ser väldigt mycket ut som Bromma? Beckomberga kanske? :)

Min gammelmoster bor där, på den där gatan. Om jag gissade rätt! :)