2011-03-29

Bibliotek är världens bästa platser

library (by Tara Biglari)

Hej vänner! Jag har nu tillsist besökt en optiker och domen löd: Jag hade samma synfel som när jag var liten, dvs att jag kan ha läsglasögon med låg styrka och använda vid behov. Har nu beställt ett par enkla, svarta (läs: lite billiga och lite tråkiga) glasögon som jag kommer få om en vecka.
Nu väntar jag på min vän och den andre medlemmen i SFB-bokklubben ("På sci-fi bokhandeln är det OK att vara nörd"), nämligen Herr FPF, som varit försvunnen uti brunnen i en månads tid. Alltså är det hög tid för ett möte med världens bästa litteratur-sammansvärjning. HJÄLP 5 min kvar på datatiden. Sitter på bibblan. Tjing då! //E

3 kommentarer:

Pella sa...

Åh, jag älskar också bibliotek! Lukten av alla välbläddrade böcker och trycksvärtat papper och havet av ord som väntar på att bli lästa! Vilken underbar bild, den ska jag visa för min favoritbiliotekarie och bästa vän! Ha en fin dag!

Björn sa...

haha älskar bilden

Fredrik P och F sa...

Sant, men jag vet inte om det är så okej för mig att alla andra är nördar på SciFi-bokhandeln. Jag blir ju bara förbannad, haha ^^