2011-03-18

7 saker jag vill säga till en person

Det här är sju saker jag skulle vilja säga till mig själv när jag var 14 år:

 - Glöm aldrig att världen är så mycket större än den lilla ort du för nuvarande råkar befinna dig på!



 - Att få bra betyg är inte det viktigaste i världen.




- Ät vad du vill och så mycket du vill. semla


 - Oroa dig inte vad den-och-den pojken tycker om dig. Snart kommer du få träffa underbara pojkar som gillar dig för den du är, inte för den du försöker vara.




- Strunta i vad alla andra gör och gör det du vill och mår bra av.





 - Fortsätt spela fiol, du kommer faktiskt ha enormt mycket glädje av det sen även om det är tråkigt nu!
mr. violin, i love you.




- Kom ihåg: "Those who don't believe in magic will never find it". 

3 kommentarer:

Emma sa...

Fint. De orden skulle jag också ha behövt höra när jag var 14!

jennifer, sa...

sista meningen <3

Kajsa sa...

de orden borde alla 14åringar få höra.