2011-03-28

4 saker jag inte kan leva utan

4 saker 0014 saker 002

Min dumma, tröga telefon. Även fast jag är arg på den ganska ofta så skulle jag inte kunna leva utan den. Men den håller man kontakten och kommunicerar med alla fina vänner där ute. Men ge mig en iPhone vilken dag som helst så kan den få ta min kära HTC's plats. Även om baksidan är sjukt fin på min. :)

4 saker 003utflykt 174high fly

Mina röda dr martens. Min signum sko som jag använder nästan jämt. Köpte dem för det makabra priset av 70 kr på myrornas i Falun på gymnasiet och sen dess har vi varit oskiljaktiga. Nu är det lite hål i dem och de är slitna, men vad gör väl det?

4 saker 004

Min dator. Sorgligt, men sant. Den är dock fullkomligt utbytbar, kan förälska mig i en ny dator vilken dag som helst. För den är gamla trostjänaren har sjungit på sista refrängen i ett år nu. Men jag gillaren ändå. Den tjänar sitt syfte och den är mig mycket kär.

4 saker 005

Min fiol. Det bästa sparar man till sist. Den enda av dessa prylar som jag faktiskt inte kan leva utan. Den är kanske det finaste jag har. Den är nött, den är stött, den är ärvd och den har inte inbyggda stämskruvar. Men ÄNDÅ är den bara finast i världen. Den känns som en extra kroppsdel, som man inte kan klara sig utan.

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Å saker. Finns det något bättre än saker? Nej. Det gör det inte. Det skulle vara människor som har saker, eller som använder saker, som fredrik som spelar på min fiol i skrivande stund. Finfint.