2011-03-15

10 saker om mig

Jag är helt på allvar rädd för u-båtar. U-båtar, blåvalar, stora fartyg och skeppsvrak är några av de läskigaste sakerna jag vet. Tänk dig att du simmar i djupt vatten och ser en asstor mörk skugga under dig. AAAH. Fobi för u-båtar heter: ipobrichiophobia.







Jag
är kristen och tror på Gud.




Jag
har en mycket ohälsosam förkärlek till starka rengöringsmedel och tycker helst att det ska fräta lite på andningsorganen när man använder dem. DÅ vet man att det blir rent. Eh... inte så ekologiskt.
003



Jag
har läst alla Twilight-böckerna och sett alla filmerna.

002


Jag
brukar ofta romantisera saker i efterhand tills de blir lite bättre än vad de verkligen var.




 Jag
skriver upp alla böcker jag läser i en Läsedagbok. 
001



Jag
vill jobba på radio och bli författare när jag blir stor. 





Jag
tycker inte så värst mycket om glass.





Jag önskar att jag kunde prata franska, italienska, swahili, persiska och arabiska flytande.




Jag
röstade på miljöpartiet i förra valet.

2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Bra ingång till blogginlägg det här. Jag tror inte att jag gillar glass heller, men det var ju så bra att romantisera det hela under gymnasietiden. Illamåendet och fattigdomen liksom.

maohlin sa...

Jag gillade verkligen det här inlägget :)