2011-03-09

Det som händer

001002
Eftermiddagssolen igår.
Jag har fått vad jag förtjänar efter att ha pussat på en kille med influensa. Jag har fått hiskeligt hemskt halsont som är halvkul att handskas med. I måndags tjuvstartade vi semmeltiden med hemgjorda semlor. Igår började min dokumentärfilmskurs!! YEY! Idag har ätit lunch hemma hos min bonusfaster Myran och hennes familj och sedan försökt kurera mig här på soffan.
En tråkig sak är att min dators fläktar har pajat. Så nu kan man bara ha igång den en liten stund i taget, sedan överhettas den och dör. Inte så bra. That's what going on, folks! Adieu! //E

2 kommentarer:

Henric sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofie sa...

Inte lätt när man har en sjuk kille! Svårt att låta bli honom ändå... Jag lyckades mirakulöst nog klara mig från sjukdom nyligen när Henric var vrålförkyld! Sensationellt nästan! Men det är inte ofta... Krya på dig!