2011-03-17

9 saker jag älskar






Att somna till ljudet av regn




Knaket när man öppnar en helt ny bok


Harry Potter and the philosopher's stone


God frukost. Typ hotellfrukost, frukostbuffé, bagel breakfast.

New york dag3o4 034


Att vakna av att solen skiner


säng 1


Att åka snowboard

the crimea:light brigade


När man åker länge på ett tåg och hinner läsa hur mycket man vill.





New York på morgonen

shop


Gamla farbröder med vaxade vita mustascher




Bokdedikationer


Dedication

4 kommentarer:

FLL sa...

Stiligt minsann! Jag vill också ha länkar under bilden! Men hur göööör man? /Han den där

Mia sa...

I'm with you på nästan allt. Snowboard ogillar jag dock och New York har jag icke testat, men jag antar att jag skulle gilla det! :)

Hanna-Karolina sa...

Tjuset!

maohlin sa...

Så fint :)