2010-03-14

Visselsolot som gick till historien?

Woohooop! Historisk dag mina vänner, jag har gjort min första och möjligen sista någonsin “sitta-med-gitarren-i-webcameran-cover-youtube-video”!!!
Sjukt seriös är jag också, vilket jag tycker jag förtjänar fem stjärnor för. Det tog några gånger innan jag lyckades ta mig igenom hela låten, men tillsist gick det, tyvärr blev det inte bättre och bättre för varje gång ;) Men det var mest en grej för min egen skull, jag har inget webcamprogram nämligen. Men ni kan ju få se tänkte jag. //E

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Hihi härligt värre, dagen efter att du köpt guran, liksom =)

Mysig låt, förresten! Och jag har saknat att höra din röst. Inte minst just din sångröst (även om jag faktiskt hade Elin och Emma-låtarna på min mp3 längre än någon annan låt. Vilket säger rätt mycket - ni klådde bl.a. Elton John, Beatles, Salem och Thin Lizzy...

Och min nya bloggadress är http://pousettefalk.blogspot.com
Hade tänkt skriva det, men jag glömde visst av det. Well, nu är det åtgärdat.

Emma sa...

Åh vad duktig du är Elin, och SUPERDUPERSÖT!

Unknown sa...

blir så himla glad av den här låten.. och ännu gladare när du framför den =)