2010-03-24

Några saker:

aussieshampoo.jpg (366×300)lost2.jpg (300×360)

Jag gick upp lite extra tidigt idag för att spela dataspel med Petter, men han kom aldrig, vilken typ alltså!! Så nu tänker jag titta på Lost istället, och det är ju inte fy skam!
Förresten så tänkte jag berätta en grej. Jag har väldigt bra hår, tjockt och bra kvalitét (rätt ful färg och rätt ful frisyr, men det är ju som det är). Jag byter schampoo rätt ofta för det brukar nämligen inte vara så stor skillnad. Innan jag åkte till USA fick jag aussie-serien i present av bonusfaster Myran (miracle moist körde jag på då). De funkade verkligen kanonfint. Håret blev mjukt, luftigt men ändå inte frizzigt eller fult fluffigt.
Hur som helst så har jag kört Herbal essences fast de flaskorna tog precis slut, då gick jag och köpte Aussie Sidney Smooth. Och det är HELT otroligt vilken skillnad det är! Seriöst, har ni inte testat Aussie så gör det. //E

1 kommentar:

malin sa...

Då var jag med! :)