2010-03-22

Återkommen


, originally uploaded by stasha.stasha.

Hej vänner, förlåt att jag varit lite tyst i rutan hela helgen. Glömde ju helt om halvt att berätta att jag skulle åka till Vermont. Jag har iallafall varit i Vermont i helgen och haft det grymt avslappnande och skönt. Som en helt annan värld däruppe. Åkte snowboard igår och det var HELT FANTASTISKT. Är så nöjd.
Någon dag här framöver ska jag visa er de nya shortsen jag köpte på Topshop i fredags, och så ska jag visa korten jag knäppte i ett solvarmt central park. Men nu måste jag läsa lite public speaking och sen sova. Hoppas ni haft en trevlig helg? //E

1 kommentar:

Fredrik P och F sa...

Hm... hur funkar det, vart i Vermont befinner du dig? Känner du någon som bor där, eller hänger du på hotell? Är det just för snowboardåkning du far dit, eller?