2010-03-31

Trader Joe’s

hattifnatt 002
Isabelle har tipsat mig att åka och handla på Trader Joe’s och idag hittade jag äntligen dit!
hattifnatt 001 
Det är en liten ekologisk, organisk supermarket där man får såhär fina påsar och där personalen har hawaiiskjortor på sig.
hattifnatt 003
Choklad och jordnötssmör är kanske världens bästa kombo.
hattifnatt 004 hattifnatt 005 hattifnatt 006 hattifnatt 007
Såhär borde alla tuggummin se ut, känner jag!
hattifnatt 008 hattifnatt 009
Köpte den här pizzan till lunch, och AAAAH, det var typ den godaste fryspizzan jag någonsin ätit!!! Mumsfilli! //E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh vilken affär!! Alla varorna såg ju helt otroligt fina ut!!

Såg att Heather och Fernando hade en flaska diskmedel som det stog trader joe´s på och tänkte att det var ett coolt namn.. Det var ju mer än bara ett coolt namn må man säga!

malin sa...

Meen vad fiiiiint! Åh så underbart, måste vara den finaste affären EVER!

Mia sa...

Alltså tänk vad bra allt skulle vara om alla förpackningar var snygga. Då skulle jag aldrig mer ha en dålig dag, promise! Tänkte på vår jobbsommar häromdagen, när jag fick mitt sommarschema. Jisses, det var faktiskt ganska roligt. Bland bajamajor och nakna gubbturister!