2010-03-08

Åter till vardagen!

Så idag åt jag och Max en sista fantastisk bagel brunch på Bergen Bagels och sen åkte vi mot flygplatsen. Tåget från New York hade massa problem och det blev försenat och vi höll på att stressa ihjäl, det var inte så kul. Jag tror Max hann med sitt flyg, för han har inte ringt och sagt att han är kvar på flygplatsen så...
Jag kom hem till min fina host family och fick en stoooor kram av F som var väldigt glad att se mig, och under tiden jag varit borta så har hantverkare varit här och lagat mitt tak och målat om mina väggar (i nästan samma nyans som innan). E möblerade även om mitt rum lite och nu är det helt fantastiskt fint!!! Känns helt kanon, som ett nytt rum nästan.
Men ja.. visst känns det lite segt att gå tillbaka till vardagen efter en sådan FANTASTISK vecka i New York med världens finaste kille. //E

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, det känns som ett jobbigt farväl, men en fin vardag att komma tillbaka till :)

Balloonfighter sa...

Naw!

Hur länge till stannar du i USA?