2010-02-06

thank God it's friday


golden hour., originally uploaded by Jan Michellardi.

Veckorna går sjukt fort när man har fullt upp hela dagarna! Jösses, kan knappt tro att det redan är helg igen? Fast det känns fett välbehövligt ändå.
Jag har haft långdag med F idag, eftersom E åkte till Vermont och T inte kommer hem från jobbet förrän 8. Men det var chill. Jag och F åkte till Barnes&Noble och hon älskade det. Det var dessutom två mammor som jag känner där (en från skolan och en vän till familjen). LYCKAT sa räven.
Imorgon är det ledig lördag. Utan planer. Så sjukt skönt. Medan ni slappar er igenom er lördag (eller vad ni nu gör) så kommer jag sova. Sen när jag vaknar tänker jag blogga allt som jag inte hunnit blogga under veckan, göra mina läxor, måla naglarna, fotografera och skypa. Vad som händer sen får man helt enkelt se! //E

Inga kommentarer: