2010-02-24

Bygga koja


Dreamer, originally uploaded by Lissy Elle.

När jag var liten älskade jag att bygga kojor. Speciellt jag och Emma brukade bygga episka kojor som vi sedan kunde roa oss med i timmar och timmar. Jag håller på och jobbar på en "text" angående "koja-känslan", men jag tänker inte gå djupare in på det nu. Hursom så har jag och F idag haft det vi kallar "Warm and comfy cozy day inside", vilket oftast inträffar på dåligt-väder-dagar när vi inte har någon bil. Precis en sådan dag var det idag. Så vi byggde en fantastisk koja av ett bord, en stol, ett Cinderella tält, en tunnel, en blå sänghimmel, massa kuddar och massa filtar. Det är fantastiskt fint, även om jag inte riktigt får plats därinne. //E

(Jag tror inte jag publicerat den här bilden innan. Det är en av mina absoluta favoriter just nu och jag har den som skrivbordsbakgrund)

1 kommentar:

malin sa...

Vilken underbar bild :)