2010-02-12

Ord (och daglig rapport)


On Poetry 1, originally uploaded by che moleman.

Idag har jag och F varit insnöade. Men vi har haft det bra. Vi har lekt och haft trevlig och var även ut och lekte i snön i gott och väl en och en halv timme tills lilltjejen var helt slut och höll på att somna i snön. Då gick vi in och såg på "Tinker Bell" filmen.
Jag har varit på Italienska nu på kvällen och övat på verbet "att ha", men nu kommer jag inte ens ihåg vad det var. Avere? Nått sånt.
Det känns lite glest på kvalitativa blogginlägg såhär på veckorna, men jag hinner inte. Har tusen idéer i huvudet. Massa ord och tankar. Men jag känner bara för att skriva ner dem i
min röda moleskin eller i min nattygsbordsbok. Ibland är det helt enkelt så. //E

1 kommentar:

Bajsugglan sa...

Å, vad gött att va insnöad. Det är ju som att vara i en bok.