2010-02-02

Daglig rapport!

Jag och F började tisdagen med lek och spel. Hela vägen fram till lunch gick mycket snabbt och smärtfritt. Jag bestämde att dagens projekt skulle bli att göra brownies, så åtminstone kunde ta en liten utfärd till snabbköpet. ;-)

Vi åkte till affären och köpte brownie-mix, (ja jag köpte mix, jag är amerikan..) m&ms och några andra grejer. När vi kom hem bakade vi, F slickade smet så hon hade choklad i hela ansiktet, det var inte lätt att få stopp på henne! När formen var i ugnen och jag diskade upp så somnade hon på soffan. Så nu tar jag en kopp te och passar på att göra ett litet bloggis! Ikväll är det italienska som gäller, och det känns lite bättre nu när jag äntligen fått boken! Vad har ni haft för er idag? //E


2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

KÖPER KAMEROR!

Du är så duktig som iallafall tillsätter m&m:sen själv.;)

malin sa...

Idag ska jag gömma mig för blåsten, skriva klart ett par rader som jag ska skicka till receptionschefen & förhoppningsvis hitta på något annat skoj. Kanske åka till gymet en sväng också. Vad gott det lät med brownies, kanske att man skulle slänga ihop en kladdkaka eller något annat smarrigt :) Var aaaaslänge sedan jag bakade! :O