2010-02-26

Snö snö snö är historien om mitt liv.

Alltså, snö, jag bryter ihop. Det vräker ner. Jag vill inte ha det såhär. Jag har en gigantisk resväska, jag har en tid att passa, jag har varken tid eller ork för snöstormar. Åh!

Förresten, om någon har ett porträtt de skulle vilja ha retouchat (som mina bilder nedan) så får ni gärna skicka dem till mig. Jag skulle vilja ge mig på en bild som inte föreställer mig själv nämligen. Maila bilden till lillan_boken @ hotmail.com, egentligen behöver den inte vara större än bredd 500px för mitt program är så segt så jag lär ändå göra den så liten. Så det blir en bild gjord för internet, helt enkelt. Skriv gärna om ni vill ha den i vintage stil, färglad eller svartvit. //E

1 kommentar:

malin sa...

Usch! Stackars stackars dig! Det är verkligen det värsta som finns. Hoppas att det går bra ändå, trots allt. Och hoppas att du får en kanonhelg i NYC :)