2010-02-21

Elin fixar frillan!!

hairdooo 005hairdooo 011  hairdooo 008 hairdooo 010
Jag städar alltid bättre om jag klär mig lite femtitalsinspirerat. Så enkelt är det. Det gäller att romantisera allt jobbigt i världen. Så låtsas man att man är en huslig liten hemmafru 1950-tals stajl så känns det genast lite roligare. Man måste ha fin swing på också.
Idag slog jag på stort och youtubade fram en frisyr video (men enkelt ska det vara för jag är rätt kass). Hittade den här:
Tjing i världen ! //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Sjukt snygg är vad du är! Mimimimi.

Nenne sa...

Du är rolig du! Helt rätt man måste leka lite och gå in i olika roller, så gör jag också.Då går allt mkt lättare!

Sofie sa...

Snyggt! Du har lite gammaldags utseende kan jag tycka (positivt!) så det passar finfint :)

natasja sa...

your hear looks lovely