2010-08-04

Tisdag


, originally uploaded by Baie..

Idag så lyckades jag efter lite lirkande lämna F på cheer camp, sedan kunde jag göra lite ärenden och äta en bagel med lox spread. Yumm.

T kom hem från jobb i Florida så jag har haft mestadels av eftermiddagen av, har ägnat mig åt trevliga skypesessions med H-K och en lång uppdatering med familjen.
Pratade bland annat med min storebror som jag inte pratat med typ sen jag kom till USA och han sa:
"Ja men jag vet inte vad vi ska prata om, jag vet vad du gör, det ser jag på facebook".
Haha. Dagens ungdom. Som tur var kom vi på en heldel att prata om ändå. Och jag fick prata med hans flickvän Anaia som jag aldrig träffat, men ser fram emot att träffa!

Så nu känner jag mig glad och uppdaterad och H-K hjälpte mig med framtidsångesten så allt känns mycket bra! //E

Inga kommentarer: