2010-08-19

"Gilla-listan" just nu:

9 points
1. Betapet, alltså Alfapet online, det brukar gå i perioder och just nu är det totalberoende. Vill spela hela tiden. Längtar efter att kunna spela riktigt Alfapet med familjen också! Blir perfekt i höstmörkret. Alfapet och mahjong.

NY007
2. Te, grönt te för närvarande. Tre gånger om dagen. Minst.

Young Love
3. Radio. Närmarebestämt P1's webradio. Idag lyssnade jag t ex på "Biblioteket". Love it!

g.
4. Mina nya glasögon som jag känner mig kulturell och smart i.

Double Chocolate Chip Frappucino
5. Starbucks frappucinos. Favoritsmaker: cinnemon dolce, coffee, mocha och soy strawberry.

(Klicka för bildkälla).

1 kommentar:

julia. sa...

hej elin! jag lånade din glasögonbild lite. hoppas att det var ok! (och länkade till flickr-källan såklart).kram julia