2010-08-15

Allt havererar!

ÅH jag känner hopplösheten stiga i mitt inre. Först fick jag då ett försatans virus i dumburken, som jag spenderade halva natten igår med att rensa ut. Nu när viruset är utrensat så började Google Chrome tjafsa, en ruta kommer upp massa gånger när jag går in på programmet där det står “Ett fel gjorde att programmet inte kunde initieras” nånting nånting, och när jag söker på felet så erbjuds en fil man ska ladda ner. Men när jag installerar den så säger den “Du har redan den här filen installerad i operativsystemet”. Jahajaja.. kul då. Så nu kan jag inte ha Chrome längre? Då kan jag inte använda Google wave! Buhu.

Så nu måste jag använda freakin Internet Explorer, som dessutom är jättesegt och jag kan inte blogga i från blogger.com. Alltså. Snälla någo vad har jag gjort för att förtjäna denna teknologiska undergång?!?! //E

Inga kommentarer: