2010-08-31

Måndag


, originally uploaded by maryclaire roman.

Jag är helt slut från att ha varit vid poolen hela dagen. Kan knappt tänka mig att det finns platser (som Sverige) där man har på sig jacka när man går ut. Här är det åteirgen jättehett och solen skiner och ja, det är fortfarande sommar som bara den.

På Onsdag kommer Carina!!!! Kan knappt tro att det verkligen är sant! Kommer nog inte tro det förrän jag ser henne. Ska bli så kul att få visa henne mitt liv här och New York såklart!

Har nu anmält mina önskningar för hemresan! Det närmar sig! Efter att ha diskuterat med familjen för att tajma in det med nästa au pair (som kommer komma från Nya Zeeland) så föll första valet faktiskt på femte oktober, exakt ett år sedan jag kom hit. Tänka sig så det kan bli. :) //E

2 kommentarer:

Nenne sa...

Yes!! Det är inte så långt dit! Härligt! Kram, mamsibams

maooohlin sa...

Så roligt ni kommer ha :)