2010-08-07

Inception

inception1
Jag har precis kommit hem från att ha sett filmen “Inception” skriven av Christoffer Nolan med Leonardo DiCaprio, Marion Cotillard, Ellen Page för att nämna några.
Allvarligt talat den bästa film jag sett på mycket, mycket, länge. Lika mindblowing som Matrix fast med samma spänning som i .. ja just nu kan jag inte ens komma på någon parallell som känns rättfärdig för hur obehagligt klistrad jag satt i stolen och hur mitt hjärta slog alldeles för fort genom hela filmen. Lyssna noga:
Ni. MÅSTE. Se. DEN.
Helt otroligt… jag är alldeles slut men samtidigt helt upp i varv. Hjälp. //E

5 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Jag täntke faktiskt ta mig en liten dos ensambio med den en dag nu framöver. Nu ska jag arbeta. Hörs ikväll.

Emma sa...

Alla älskar den. Jag tror jag måste se den!

Nenne sa...

Till och med jag och pappa såg den i torsdags. Blev bjudna av Olle och Anaia. Pappa sov väl en hel del och jag fick anstränga hjärnan mycket för att hänga med måste jag erkänna, somnade också till ibland för att vi gick så sent. Jag förstår inte hur någon kan hitta på något sådant ens. vad får de allt ifrån?

Fredrik P och F sa...

Will do. Med reservation för att jag inte skulle kalla Matrix för mind blowing.

Hoppas vi hörs snart. Som sagt can't jag waita förrns jag får användning för min lilla Cranfordklocka bredvid den stora här på datorn!

malin sa...

Ja visst är den galet, galet, GALET bra!? Helt otroligt! Jag satt med händerna för munnen & hjärtat slog 300 slag i minuten, under varje minut av filmen. Sååå bra!