2010-08-02

Hemma!

Nu är jag återkommen. Resan hem igår var inte så jättekul, för först var flygplanet försenat en timme, så var det massa turbulens och en kvinna i raden bredvid hade hemsk flygskräck och såg ut som om planet höll på att störta! När vi äntligen landat så tog det tre hundra år för väskorna att komma upp på karusellen och sen så var det jättekö för att gå en taxi (och man fick inte dela även om man skulle nästan till samma ställe).
MEN jag kom hem tillsist! Semestern var heeeelt otroligt fantastisk, vilket inte är så konstigt när man haffat världens kanske bästa pojkvän. ;) Kändes ju sorgligt att behöva hoppa ut ur den lilla bubbla vi befunnit oss i, men det är ju nu trots allt bara två månader kvar och om en månad kommer finaste Carina!

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe, för jag känner mig en anings sliten från gårdagens resande. //E

Inga kommentarer: