2010-06-20

Leksakssagan numero 3



Kom precis hem från den här filmen, in digital 3D of course. Den var BRA! Åh. Toy story trilogin kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Publiken jag satt med i under filmen var förövrigt i bästa slag. Spontanjubel utbröt vid en punkt, alla skrattade högt och länge åt skämt som handlade om den något metrosexuella barbien Ken, alla applåderade när filmen var slut. Ja jösses amalia. Amerikaner.
Nu ligger jag här och lyssnar till det stadiga surret av min enorma AC anläggning som sitter på väggen. Godnatt! //E

2 kommentarer:

evelinamarina sa...

Åh, vad roligt att höra! Han är helt genial. Det finns inte ens ord för det.
Och på tal om musik så tackar jag dig för Jónsi!
Åh, jag håller egentligen på med Eclipse men jag har inte riktigt orkat läsa något i den sen januari tror jag.. Jag har läst dem lite för många gånger på svenska för att orka läsa dem, haha! Men jag kanske borde gör det ändå!

malin sa...

Jag har inte ens sett tvåan, undra varför. Kanske borde ta & göra det, jag älskade ju ettan!