2010-06-19

Här har ni en som är helt borta...

Om någon undrat var jag varit hela ert liv (den här veckan) så kan jag meddela att jag körde upp till Vermont i Söndags. (ROADTRIP! YEAH!). Där har jag hängt och spenderat tiden med att läsa sista Twilight-boken (har plöjt hela serien på typ två veckor. Oj!), kollat på jordekorrefamiljen som bor i ett hål precis utanför fönstrena, klappat en massa söta djur, tittat på Family Guy och druckigt vin, gått på Farmers Market, plockat jordgubbar och skött om och begravt en mycket liten musbebis.

Ungefär så. Har någon bild eller två som jag kommer slänga upp (som man gör). Men inte nu. Imorgon ska jag åka tåg jättetidigt till New York och se på BRÖLLOPET med stort B live på Svenska kyrkan. Woop. Så jag tror vi får höras sen. Hej! //E

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Ja, I don't know about all the other l000serz, men JAG har saknat dig i alla fall =)

Evelina sa...

Jag med! Jag är lite beroende av din blogg tror jag..