2010-06-04

Fri-dag. Friday.


Idag så visste jag inte riktigt vad som skulle hända, det fanns många olika möjliga scenarion. Men det visade sig att jag var ledig tills vi skulle åka till Vermont. Först så gick jag en powerwalk och det var väldigt najs. Till frukost blåste jag iväg och köpte en bagel med lox spread (som är så gott så man dör nästan jämt) och en äcklig smoothie, drack bara halva.

the-catcher-in-the-rye-cover.jpg (395×600)
Just nu läser jag denna gamla klassiker som är en såndär bok som jag känner att man måste ha läst. Den var väldigt annorlunda än jag tänkte mig men jag gillar den skarpt! Ett hett tips, men läs den på engelska för guds skull (eller ja, för er egen) annars kan det va'. //E

1 kommentar:

Sofia in London sa...

en klassiker! den läste jag för ca 2 somrar sen!