2010-06-20

Bland annat i Vermont..

  Vermont och NYC 003 Vermont och NYC 004 Vermont och NYC 005 Vermont och NYC 026 Vermont och NYC 027 Vermont och NYC 029
Alltså, jordgubbarna som vi plockade själva var så goda så hälften hade varit mer än nog. Jag lärde T och F att äta jordgubbar med socker och mjölk. Det diggade dom! Jag gjorde även svenska pannkakor till frukost en morgon, höftade ihop en smet (precis som Pappa) och det blev helt galant bra. T var väldigt impad över mina pannkaksrullningsskillz (Ni vet när man rullar pannkakan med gaffeln).
Förresten, alla som läst Twilight får vara med i min klubb. Bara så ni vet. //E

1 kommentar:

evelinamarina sa...

Jo, jag har ju det. Men betyget känns ändå lite förstört nu efter tvåan. Men ge upp ska jag inte göra! Jag får hoppas att trean blir bättre :)
Åh, jag älskar din blogg. Jag hittade den i kommentarfältet i Petters blogg för någon månad sedan och har följt den lite slaviskt sen dess.. Jag skulle inte kunna få lägga in dig i länklistan på min blogg? :)