2012-01-26

Nedkopplad

snowday again

Dom håller på och fixar med nätverken här på skolan, så det ska väl i förlängningen bli mycket bättre, men just nu finns det nada internet. Så... jag använder mobilen som mobilt bredband, vilket bara kommer funka tills mina megabytes är slut. Fett trist!! Men jag hoppas dom löser det snart! Internet liksom, man kan inte riktigt funka utan.
Idag åkte jag och Agnes på ett jätteroligt roadtrip-äventyr till Ljusdal för att göra en intervju. Det var himla fröjdigt! Glada och nöjda åkte vi tillbaka till Villan och började klippa och planera saker och så.. BAM när jag suttit och klippt i tre timmar och precis var klar och skulle spara... så dör allt. Vårt klipprogram bara försvinner. Allt arbete... borta. Blir så trött!!!!
Man borde lägga sig och läsa böcker bara och skita i alla datorer. Faktiskt.. //E

Inga kommentarer: