2012-01-07

Morgonstund har guld i mund

Medan vissa andra snusar sött i sina sängar har en annan varit uppe en bra stund och bara haft det allmänt gemytligt i sina gemak.
Jag vaknade till vacker pianomusik på P2 (lyckträff), lyssnade sedan på Konflikt och Spanarna på P1. Nu har jag spenderat lite quality-time med min kära dator som jag ändå saknat lite under dessa veckor vi varit ifrån varandra. Dock tror jag det var bra för oss, mig och datorn, med lite tid isär.

Nu är jag pepp. I allmänhet. På frukost, på helg i Bollnäs, på 2012, på nytt år med nya tag helt enkelt. Hur känner ni inför det nya året? //E

1 kommentar:

Linda sa...

hej fina du! låter som en härlig morgon. detta år blir bra tror jag, jag känner det i tårna. för jag tänker komma till bollnäs. en helg, snart. vad tror du om det??

PUSS