2012-01-12

Mardrömmar och poesi

Hej!Utsikt

Är pepp pepp pepp för den här dagen har varit så galet produktiv! Ibland blir allt bara bra och man får saker gjort. Det är fantastiskt, tycker jag. Det var lite segt att gnugga igång tanke-knölarna och komma på lite bra upplägg för Hennings Hörna på måndag. Men när det väl lossnade, då lossnade det rejält och nu känner jag att det kommer bli ett grymt program.
Jag har bland annat gjort en ljudillustration av en mardröm jag hade i Vermont en gång och så har jag spelat in en bit poesi som en tjej på skrivarlinjen skrivit.

Nu ska jag gå på bio, faktiskt. The girl with the dragon tattoo. Är den så bra/dålig som alla säger? Ja vi får väl se. Hejhej. //E

1 kommentar:

LINDA sa...

låter som en bra och späckad dag!!
du, musikcafet ska starta igen. du och max kanske vill spela??? eller du?? eller ja, alla!!
puss