2011-09-19

Wordfeud hysteria!

Wordfeud

Jag har spelat Wordfeud ett tag, men det har varit svårt tidigare att hitta folk att spela emot. Men nu, i och med att det utbrutit total Wordfeud hysteria så har jag massor med matcher igång och det är ett konstant plingande i mobilen. Det är så pass att jag nu flyttat wordfeud-appen till mitt första skrivbord (från det andra). Då är det illa! :) Men jag tycker det är himla kul, dock är det lite fåniga regler för en gammal betapet-räv som jag. När man får böja orden och sånt. Dessutom är ordlistan lite småknasig. Men i övrigt: gillar't! Hoppas dock på att betapet-appen ska dyka upp någon gång. De kunde ju lägga till ett tidalternativ som är som wordfeuds, 72h per drag, så kan de klassa ut Wordfeud! ;) //E

1 kommentar:

Mia sa...

Precis så tycker ju jag med! Böjningar liksom?! Betapet sitter för hårt i min själ för att jag ska kunna spela det där... :O