2011-09-09

Typisk bloggrej: LISTA

Brukar du komma i tid?
Ja, jag brukar dessutom alltid komma förtidigt. Ibland alldeles förtidigt, det är nästan jobbigt.

Har du bra kondition?
Halvbra antagligen, men skulle nog kunna träna upp den igen ganska snabbt om jag bara ville. Men jag menar då halvbra för att vara mig. Jämfört med en som sportar har jag ju kass såklart.

När blev du fotad senast?
Alldeles nyss, av mig själv. Det blev fult.

Hur känner du dig nu?
Mätt och belåten.

Vanligaste färg på dina kläder?
Jätteolika. Svart, grå, vit, beige, röd, blå. Sällan grönt, faktiskt.

Blir du bra på bild?
Nej!

När och varför grät du senast?
Häromdagen när jag fick vet att Farfar dött.

Var det pinsamt att svara på det?
Egentligen inte.

Hade du en bra kväll i går?
Ja! Spelade dataspel och kollade på Mad Men.

Din favoritdryck på morgonen?
Just nu är det kall nyponsoppa! LYX!

Kan du laga mat?
Ja, fast jag gör det väldigt sällan och inte speciellt gärna.

Är du nyttig?
Inte speciellt egentligen, men jag är inte så onyttig heller. Det går väl i perioder.

Är du blyg?
Nej, men jag kan vara lite avvaktande i nya situationer för att läsa av liksom.

Vilken tid gick du upp i dag?
7.40 typ.

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Det är väl olika och när är man "full"? Det räcker ju med en öl för att jag ska känna mig påverkad men det krävs nog några stycken för att jag ska påstå att jag är full.

Har du spytt offentligt?
Säkerligen.

Hur många timmar sover du?
Helst 8 men snarare 6-7.

Vad sa du senast?
"Olof Höglin gillar sin deklaration", typ.

Var du på festival i somras?
NEJ! Så himla deppigt. Hade inte råd och inte tid. Trist. Var på Bingsjö, det är ju nästan festival iallafall.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Max eller mina föräldrar, först och främst.

Vad skulle du behöva nu?
Skärpa mig.

Har du snygga skor?
Japp, jag har bara snygga skor. Fula skor är inte min grej.

Vad var det första du sa i morse?
Något om att jag skulle filma för morgonvågen-filmen.

Sov du i din egen säng i natt?
Det gjorde jag!

Har nån annan sovit i din säng i natt?
Nope.

Har du körkort?
Jajemen.

Är du ensam nu?
Ja. Skönt. :)

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Det är ju fredag och snart är det helg och det är ju alltid trevligt. Vi har inga planer, det är alltid spännande! Jag hoppas på öl och sällskapsspel! :)


Snodd från Sofie :) //E

1 kommentar:

maohlin sa...

Ja! jag gillar listor! :D