2011-09-26

Radio Vågen - nu på SoundCloud!


Ni är några som har klagat på att ni alltid lyckas missa när jag har saker med på Radio Vågens sändningar. Det kan jag verkligen förstå. Jag är själv en hängiven podcast-förespråkare och nu har vi bestämt oss för att använda oss utav tjänsten SoundCloud för att lägga ut vårt arbete on the wide web. Allt som rör Radio Vågen (även skoluppgifter och dylikt som inte sänds i radio) kommer man kunna hitta HÄR.

Om man bara vill lyssna på det jag lägger upp kan man klicka på sidan där det står "Follow me on SoundCloud". Eller trycka här: soundcloud.com/hiphopcarola.

Fejk-korre ute i skogen - övning by hiphopcarola
(Ps! Jag säger visst "alborist" när det såklart ska vara "arborist". FÖRLÅT, svenska språket.)

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Jag tycker att det är skamligt att du säger alborist. Att skända det svenska språket så, det är nästan värre än att uttala intervju fel.