2011-09-25

Helgen - Falun - Bröllop i Järna - kärlekkärlekkärlek!

DSC_0001
Jag kom ju då till Falun i fredags. Först gick jag desperat på Myrorna och lyckades faktiskt hitta vad jag behövde. Klädkris avoided. Puh. Hängde med denne mannen.
DSC_0003DSC_0004
Falun var sig likt och det var fint och krispigt i höstluften. Mums.
DSC_0005
Lyckades också springa på Mats, Carina och Frida på stan! Så himla trevligt. Carina och Frida hjälpte mig med de sista toucherna på min bröllops-outfit.
Klädd
Såhär såg jag ut, genom instagram på telefonen. Lite 50-tal, lite tant och lite presidentfru. Hittade den där perfekt matchade jackan på myrorna som passade perfekt till min klänning. Ibland har man TUR!
DSC_0025
På lördagen bar det då av till Dala-Järna och Robert och Elinors fina bröllop. Kärare och lyckligare par får man leta efter. Det var himla fint och supertrevlig fest. Jättekul att träffa kompisar och bli nostalgisk över gamla minnen och framförallt fira KÄRLEKEN.

Men nu är jag så hiskeligt glad att vara tillbaka i Bollnäs. Det är konstigt hur mycket man saknar detta ställe när man åker ifrån det. //E

Inga kommentarer: