2011-01-08

Världens finaste laptop-fodral!

Worlds most beautiful laptop caseWorlds most beautiful laptop caseWorlds most beautiful laptop caseWorlds most beautiful laptop case

Alltså, hur fint är inte Olles laptop-fodral till hans nya MacBook. Vet inte vad jag är mest avundsjuk på: fodralet eller datorn?
Som ni förstår så går ju en gammal bokromantiker som jag nästan igenom taket över sånnahär grejer. Shitpommes. Det värsta är nästan att han var beredd att låta mig få det, men min himla dator var alldeles för tjock. Buhu. Sjukt fint iallafall! //E

Ps! Formatera om datorn var en baggis! Jättebaggis. Och här har jag gått och dragit mig för det in i sista minut. Fånigt! Ds!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså va? Det var ju typ det snyggaste ever!!! :O

Jag kunde tydligen inte ens föreställa mig hur snyggt det var!

evelinamarina sa...

Åh, dör!

Lina sa...

Var kan jag få ta på ett?

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Lina: Jag har tyvärr ingen aning. Applestore?

Ronette sa...

Det var himla fint! Man kan ju inte riktigt tro att det är ett laptop-fodral vid första titten.

Chi sa...

Åh jag älskar det där fodralet! Kollade på det för något år sedan men det var så fasligt dyrt för min plånbok :)

iShop.nu sa...

Hej!

FInns här :

http://www.ishop.nu/search.html?SEARCH=1&Search_Text=bookbook