2011-01-11

Jobbajobbjobb

Mina två första dagar och min första natt på nya jobbet är nu avklarade! Jobbar som vikarie på dagliga verksamheten den här och nästa vecka och ryckte även in igårkväll som nattjour på kortis (korttidsboende). Det har varit roligt, nytt, spännande, händelserikt och jag har fått mycket beröm! Sånt är alltid kul!
Nu är jag dock HELT slut som artist och planerar att spendera resten av det här dygnet på den här soffan (som även agerar som min säng till kvällningen).

Fun fact: Idag när jag, grå och trött, lufsade runt i kollektivtrafiken påväg hem så kände jag mig som Helena Bergström i Livet är en schlager. Hade dock inte riktigt lika ful jacka. Tack och lov. //E

4 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Vilken tur att du slapp jackan! Och vad kul att det går bra för dig =) vi får höras.

Anonym sa...

va du är duktigt! hoppas dom inte kör slut på dig direkt nu.. ta hand om dig gumman. PUSS

Anonym sa...

Härligt! Det låter som du trivs från första stund. Att du blir omtyckt tycker jag är självklart! Kram!

maohlin sa...

Haha kul att du kände dig som henne! :D Grejt att det går bra på jobbet :)