2011-01-17

Ett stort rum utan saker

Kåken and converseWindow

Jag har haft en galant dag på jobbet och påvägen hem besökte jag ett ovanligt trevligt H&M, nämligen det i Fältan (yes, jag slänger mig med sådana uttryck nuförtiden). Sedan åkte jag tunnelbana (är inte på "tuben" stadiet än) till Liljeholmen och köpte en (dyr) luftmadrass på Claes Ohlsons.
När jag kom hem så blåste jag upp den (med den elektriska pumpen) och bäddade iordning i mitt nya rum. Har ju sovit på soffan tidigare, men i helgen flyttade en tjej här ut. Så nu har jag flyttat in i ett STORT rum, men jag har ju inga möbler. Så det blir lite ödsligt och ekigt. Men det finns en dörr! :) //E

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker det ser ganska hemtrevligt ut jag. Var i Stockholm bor fröken? :)

din skratt guide sa...

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?
kolla då in min blogg & skratta ! :D