2011-01-28

Helgens arbete

Hej kära vänner,
jag har denna dag njutit av det fina vädret med att gå en promenad med Julia (min roomie) runt Vinterviken(?), ja det var vatten iallafall och det stog "Vinterviken" på en skylt. Jag drar därför den slutsatsen. Det var jättehärligt och dock lite blåsigt i stundom (min kappa är inte vindtät).
Har även packat iordning för nu åker jag och jobbar hela helgen. Det kommer bli superbra tror jag bestämt! Avslutar sedan helgen med musikcafé (FETT). Så om jag inte hörs av över helgen så är det för att jag är mycket viktig och upptagen. :) Hoppas ni får en supertrevlig helg! //E

2 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Musikcafét blir nog (FETT), men det stavas inte stog... har svårt att komma ifrån det.

Anonym sa...

låter som en bra helg, kul med musikcafe! trevlig helg på dig min tjej!:) puss C