2011-01-20

True love

Jag har inlett ett intimt kärleksförhållande med min fleecetröja. Vi är alltid tillsammans. Vi till och med sover tillsammans. Jag kan knappt vara utan den. När jag tar av mig den så kan jag börja sakna den. I hearts my fleece!!
I helgen ska jag åka till Linköping och träffa Mamma, Petter och världens finaste Max! Det blir galant. Ska bli skönt att sova på en riktig säng. Och så ska jag plocka med mig lite mer grejer. Fast bara lite. Men snart blir det riktig flytt....... ;) //E

2 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Det är när man börjar inse hur skönt det är med fleecebyxor eller mycket praktiska vattentäta skor med stålhätta som man helt tappar allt fashion sense. Lycka till! :)

Emma sa...

Ja, blommorna känns okej, lite tråkigt kanske. Men ja, jag behöver hjälp! :)