2010-10-19

Tisdag

Tog detta eminent snygga kortet i Max photo booth på datorn. Stiligt minst sagt.
Förövrigt så spenderade jag gårdagen med att gå en sväng i centrala Tranås och kolla in utbudet. Helt okej måste jag säga. Såg flera trevliga caféer och massa små affärer med typen Noa Noa kläder och lantligt romantiska inredningsartiklar. Tranås har även ett särdeles välordnat Ö&B och ett mycket trevligt ICA Kvantum!
På kvällen lekte jag hemmafru och gjorde grönsakssoppa med alla goda rotfrukter som finns och bakade ett ekologiskt trekornsbröd. (Det ni!).
Idag så har jag spelat betapet och krånglat med mina två mobiltelefoner. Snart ska jag åka med Max klass på en blues-grej. //E

2 kommentarer:

maooohlin sa...

Låter verkligen helmysigt tycker jag :)

Fredrik P och F sa...

Härligt =D ååh vad kul det ska bli att träffas!!