2010-10-17

Göteborg, pop, vänner och film

traa-composite.jpg (500×241)

Jag har haft en fantastiskt trevlig helg! När jag kom till Götet mötte jag upp Isabel och vi gick och fikade och pratade på ett trevligt konditori. På kvällen så drack jag och Mats G&T, lagade pasta och peppade inför kvällen som bestod i en mycket trevlig kväll på Henriksberg med kära återseenden med HKLS med flera och en spelning med deras band Tada Tátá! Himlans trevligt!!

På lördagen kollade vi på film och åt chips och godis. På kvällen var det premiärvisning för Martin Sjögrens examensfilm "Varför lyser inga stjärnor?" som Mats varit med och jobbat på och min broder Olle skrivit musiken till. Jag fick följa med fast jag inte hade något med det hela att göra egentligen och filmen var verkligen himla bra! Om ni får chansen typ på Göteborgs filmfestival borde ni verkligen se den.

Nu sitter jag i Max helmysiga lägenhet i Tranås och lyssnar på folkmusik och dricker te medan Max är och repar i skolan. Åh vad hösten är fin och mysig! //E

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hösten är fantastisk :) Och snart får du komma och höstmysa med mig också!
puss på dig min fina

maooohlin sa...

Låter alldeles alldeles underbart :)