2010-10-04

Resfebern

säng 1

Den börjar komma nu, resfebern! Jösses. Inatt drömde jag sånna där skumma resemardrömmar. Typ att jag skulle åka till flygplatsen och insåg att jag inte alls hade packat klart! Eller att allting inte fick plats i väskorna och sådana saker.
Men i själva verket så är jag på mycket god väg med packningen, den är i princip färdigt förutom de sista grejerna som necessär och det som ska i.
Upptäckte dock till min stora sorg att min lilla batteridrivna mp3-spelare är ofunktionabel. Batteriet hade läckt ut en massa vitt jox? Så den ville inte starta alls. KASS! Men hur som haver, ska nog klara mig ändå.
Nu tänker jag unna mig lite fika här i nyrenoverade köket, man vill ju inte packa ihjäl sig! //E

2 kommentarer:

Kristina Ö, Ljungsbro sa...

Tack för ett års härligt bloggläsande!
Välkommen hem igen!

Fredrik P och F sa...

Kan du ha råkat sätta i ett icke laddningsbart batteri, och mp3n är av den sorten att den laddar upp? Den tabben gjorde jag (!) en gång.