2010-10-03

F U ordverifiering!

HATAR när man skriver en kommentar på en blogg och ska fylla i en såndär absurd ordverifiering med två långa, skitkonstiga ord (typ på franska) som dessutom står i en hopfluten skakig stil. Och så skriver man fel på något och så kommer denna spydiga text upp:
"Var god skriv in rätt värde!"

BA NEJ JAG SKREV IN FEL MED FLIT FÖR JAG VILLE GÖRA DET IGEN FÖR DET ÄR SÅ HIIIMLA ROLIGT!!!!!

Dock ser jag ibland kombinationer av ord som skulle kunna blir riktigt bra bandnamn. Det gäller att se det positiva........ //E

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Ja det är rätt drygt :). Det borde ju helt klart finnas bättre och framförallt komfortablare sätt att undvika spam!

Sofie sa...

Det värsta är ju när de är ibland är nästintill omöjliga att läsa, det får en att känna sig som en dator. Nej, kanske inte... Men lite blind :)

maooohlin sa...

Hahaha! I feel you, jag brukar också bli ganska så arg av dem.

Fredrik P och F sa...

Jag håller med helt och hållet - det är en av få datorrelaterade fenomen som kan rubba mitt goda humör.

Speciellt blogg.se har FRUSTRERANDE dåliga texter - som om de är gjorda för att man ska se fel, liksom!

Näh, därför har jag valt att öppna min blogg för spam av alla de slag.