2010-10-31

Söndag

_
(klicka)

Jag har haft en mycket trevlig helg! I fredags kväll kom Ingrid över på fredagsmys och sleepover och det var trevligt TROTS att jag fick lov att titta på Idol. ;) Mycket godis och mycket skratt! :)
På lördagen så åkte jag in och hade en trevlig lunch med ovannämnda pingla, vi stötte även på Lóa och Johannes på stan. Trevligt trevligt! På kvällen kom min fina Max och då åkte vi på jazzfestivalen. Där tittade vi på allsköns jazzframträdande och sedan tittade jag även när Max framträdde med sin jazzorkester från skolan. Fantastiskt fint. :)

Idag så har vi slappat, spelat jäääättemånga Vetgirig-dueller, jag bakade dumle-kakor och så har jag även skypat med T och lilltjejen!!! Så fint! Saknarom!

Imorgon får jag finbesök.... (obs! Cliffhanger). På återseende//E

2 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fina Frun sa...

Låter som en härlig helg!