2010-10-02

Packa ner ett år i två resväskor

avslut och pack 037 avslut och pack 030avslut och pack 035 avslut och pack 031 avslut och pack 034 avslut och pack 033   avslut och pack 036 avslut och pack 032
Jag packar och rensar. Jag slänger och svänger (till musiken). Jag tittar, jag tänker, jag tröttnar. Jag har på mig min nya, ytterst pastelliga, seckisklänning som jag köpte förra helgen i New York. Än så länge går det ganska bra måste jag säga. Men vi får väl se mot slutet av helgen hur det ligger till.. ;) //E

3 kommentarer:

Emma sa...

Rulla, rulla, rulla kläderna, det funkar finfint och jag har fått för mig att det ger mer plats! :)

Anonym sa...

Sjukt fina bilder! Känns som fotandet har fått lite ny gnista med det nya objektivet :)

Och du är fin i din pastelliga klänning.

kyss <3

maooohlin sa...

Yesbox, eller det var min & hon mest höll i den eftersom hon inte gillar öl, haha. Redstripe är min favoritöl :)